Podsumowanie 2 połowy roku 2017 12 komentarzy

Druga połowa roku minęła nam jeszcze szybciej niż pierwsza. Pisząc to naszła mnie myśl, że skoro czas tak szybko biegnie, trzeba wykorzystywać go jeszcze lepiej, tak, żeby nie mieć poczucia, że coś nas omija. Zapewne myśl ta ma też coś wspólnego z nowym rokiem i nowymi postanowieniami… W każdym razie zapraszam was na krótkie podsumowanie drugiej połowy roku poprzedniego. Pierwszą część znajdziecie tutaj.

Lipiec 2017

Po powrocie z bajecznego Cinque Terre, które odwiedziliśmy w czerwcu, kolejny miesiąc spędziliśmy głównie na rowerach i plenerowych spotkaniach z przyjaciółmi. Nie był to miesiąc wyjazdowy, ale spokojny i pełen miłych chwil spędzonych w gronie najbliższych.

Statystyki zatrzymały się na 6000 uu. A najchętniej czytanym tekstem był wpis o kursie fotografii.

Sierpień 2017

W sierpniu nadszedł czas na kolejny wyjazd. Tym razem naszym celem stała się Malta. To przepiękna wyspa, idealna na zwiedzanie i plażowanie. Ale na to pierwsze zdecydowanie sierpień nie jest dobrym pomysłem. Na Malcie jest bardzo duża wilgotność powietrza, co sprawiało, że kilka kroków po wyjściu z klimatyzowanego pomieszczenia, nasze ubrania przyklejały się do ciała. Nawet nocą nie można było liczyć na orzeźwienie, bo temperatura nie spadała zbyt znacząco. Jednak na upartego daliśmy radę zwiedzić wszystko, co mieliśmy w planach. Ale tym razem morskie kąpiele były zdecydowanie najprzyjemniejszym momentem dnia. Całe szczęście, że nie ma tam autobusów bez klimatyzacji.

W sierpniu najchętniej czytaliście o najpiękniejszych plażach w Dubaju. A ilość wizyt mam wrażenie, że utknęła w martwym punkcie 🙂

Malta porady praktyczne

Wrzesień 2017

Czytaliście tekst o powodach, dla których kochamy Polskę? Aby nie być gołosłownym we wrześniu wyjechaliśmy na przedłużony weekend do Wisły. Przy okazji raz jeszcze odwiedziliśmy Energylandię i muszę przyznać, że to miejsce za każdym razem zaskakuje nas czymś nowym. Łapcie tekst o tym wspaniałym Parku Rozrywki i zarezerwujecie sobie weekend w tegoroczne wakacje. To idealne miejsce na rodzinne spędzenie czasu.

We wrześniu drgnęły statystyki. Po raz pierwszy uu było ponad 7000. Najchętniej czytanym tekstem okazał się z kolei wpis o tym, jak robić lepsze zdjęcia.

Październik 2017

Październik z kolei zaczął się dla mnie kolejnym kursem fotografii. Tym razem etap zaawansowany. Uczyłam się robić lepsze portrety i zdjęcia modowe. Te pierwsze – świetna sprawa, drugie z kolei nie bardzo polecam, przynajmniej w Warszawskiej Akademii Fotografii – sama teoria.

W październiku uu nadal powyżej 7 000. Trochę zaczynam nie dowierzać, że w tym roku jest szansa na 10 000. Ale to nic, kolejny rok też będzie na to dobry!

Na blogu natomiast bardzo dużą popularnością cieszył się tekst o Villi Balbianello. Widać was też zauroczyło to bajeczne miejsce.

Listopad 2017

W Listopadzie zaczęła nas powoli dopadać mała jesienna depresja, co stało się pretekstem, aby wyrwać się jeszcze choć na kilka dni, złapać ostatnie promienie słońca, popluskać się w ciepłym morzu i wykorzystać ostatnie dni tegorocznego urlopu. Tym razem wybraliśmy kraj, w którym jeszcze nigdy nie byliśmy – Izrael. Może nie był to zbyt ciekawy wyjazd, bo naszym celem stał się, graniczący z Egiptem Ejlat, ale było ciepło, a na tym najbardziej nam zależało. Znaleźliśmy dla siebie kilka ciekawych miejsc do zwiedzenia i wygrzaliśmy się na zimę. A co do Izraela – kontrole graniczne to naprawdę niekończąca się opowieść. Ale o tym napiszę wkrótce. W każdym razie muszę jedynie wspomnieć, że słyszałam o ludziach z Izraela nie zbyt miłe opinie i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, bo okazali się naprawdę sympatyczni i pomocni. Będziemy musieli wybrać się też do Tel Awiwu, aby potwierdzić swoje spostrzeżenia 🙂

Odwiedzin na blogu to znów było ponad 7 000. A najchętniej czytany tekst to ten o Półwyspie Akamas.

Grudzień 2017

Grudzień myślałam, że wykończy mnie nerwowo. Wieczne sprzątanie, zakupy, sprzątanie i zakupy… Udało nam się jednak wymienić prawie całe domowe RTV i AGD, więc dziś jestem z całokształtu bardzo zadowolona.

Jeden z sobotnich wieczorów spędziliśmy w niesamowitym miejscu – Królewskim Ogrodzie Światła. Czuliśmy się tam jak dzieci, pośród wszystkich fantazyjnych, pięknie oświetlonych kształtów. Jak tylko spadnie śnieg odwiedzimy Ogrody jeszcze raz. I wam też serdecznie polecam, bo to wspaniała atrakcja i dla młodszych i dla starszych.

Ogród Światła w Wilanowie

Tradycyjnie Święta minęły nam w gronie rodziny i przyjaciół. Dostałam też cudowny prezent – drona, o którym marzyłam od dawna. Mam nadzieję, że teraz uda nam się kręcić lepsze filmy. Szkoda, że pogoda nie dopisuje i jeszcze nie miałam okazji go odpalić, ale już nie mogę się doczekać. No i Sylwester udał nam się wyjątkowo… Bawiliśmy się na bajecznym balu, przy świetnej muzyce i pysznym jedzonku. Po takim wejściu w Nowy Rok, 2018 musi być udany!

Na blogu zgodnie z przewidywaniami znów ponad 7 000 osób. Ale już widzę, że w styczniu będzie znacznie lepiej. Najchętniej czytany tekst z kolei to Cinque Terre – praktyczne porady.

Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie jeszcze lepszy 🙂 Tego życzę Wam wszystkim!

O mytravelblog

Witaj! Mam na imię Ania i pochodzę z Warszawy. Z wykształcenia jestem ekonomistą, ale moją największą w życiu pasją są podróże i fotografia. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, zdobywać nowe doświadczenia, poznawać nowych ludzi, nowe kultury, poglądy, smaki i zapachy. Od kilku lat realizuję moje podróżnicze marzenia, których z każdym dniem przybywa mi coraz więcej.

• Dorota Kotlińska

Działo się 😉 Świetne podsumowanie 😉

• Wygląda na to, że to był świetny rok! Gratulacje!

• My też byliśmy na Malcie w sierpniu tylko rok wcześniej. Rzeczywiście gorąco ale na szczęście większość ciekawych miejsc znajduje się w bezpośrednio przy morzu także zawsze można zrobić sobie małą przerwę na kąpiel w morzu i zwiedzać dalej. Ogród Światła – rewelacja!

• Rok pełen wrażeń i wydarzeń 😉 Oby ten był równie udany 🙂

• Katarzyna Maniszewska

Piękne widoki i wspaniałe podróże za Wami :). Oby 2018 również był w nie obfity 🙂

• Asia/ LemurPodróżnik

Świetny rok:) Trzymam kciuki za kolejne wyjazdy:)